Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Rosim's si primesti un cupon cadou. Vei fi astfel mereu informat cu privire la produsele, discount-urile si promotiile noastre!

Servicii

Rosim’s  se afla alaturi de client chiar înainte ca acesta sa comande un produs. Personal specializat se va deplasa la domiciliul clientului pentru propuneri si sfaturi in legatura cu achizitionarea viitoarelor produse sanitare. Cu aceasta ocazie se vor da si amanunte în legatura cu pozitionarea alimentarilor cu apa, curent, etc. Rosim’s chiar recomanda clientilor sa apeleze la aceste servicii gratuite de consiliere înainte de aplicarea gresiei si a faiantei în camerele de baie.

 In continuare, clientul va beneficia de serviciile agentilor de vânzare. Acestia sunt persoane foarte bine instruite, care cunosc produsele sanitare pâna la cele mai mici detalii. In functie de preferintele clientilor în materie de design, functionalitate, caracteristici tehnice, dar si în functie de buget, agentii de vânzare de la Rosim’s vor oferi solutiile optime. Desi agentii de vânzare pot prezenta produsele si la domiciliul clientilor, recomandam ca aceasta prezentare sa fie realizata în showroom-ul nostru (care se afla în zona Carrefour - Militari), unde clientii se pot convinge de calitatea produselor noastre.

 Printre serviciile conexe acordate de Rosim’s figureaza si transportul (contracost) produselor cumparate la domiciliul clientului, transport ce se poate asigura gratuit in anumite conditii. Daca clientul nu doreste sa ridice imediat produsele achizitionate, acestea pot ramâne, în custodie, în depozitul nostru, pâna în momentul în care pot fi ridicate.

Departamentul tehnic al Rosim’s se poate ocupa contracost de montarea si instalarea produselor sanitare cumparate de client. In cazul cazilor cu hidro/aero masaj si al cabinelor de dus cu hidromasaj si sauna recomandam ca montajul si instalarea sa fie executate de personalul tehnic al companiei noastre. In aceste conditii se va acorda si garantia de 2 ani (care este valabila pentru toate produsele comercializate de Rosim’s). In timpul perioadei de garantie, orice problema care apare, datorita unui defect de fabricatie (si nu datorita unei instalari sau utilizari necorespunzatoare), va fi remediata în cel mai scurt timp, gratuit. De asemenea, perioada de post-garantie este de 3 ani, interval în care, contracost, vor putea fi rezolvate toate problemele aparute la produsele cumparate de la Rosim’s.


Recomanda acest articol Tipareste pagina
Urmareste-ne pe linkedin
Ghidul tau autentic de shopping. Magazine Online - Go Shopping!
O solutie e-commerce oferita de:
Soft magazin onlineSisteme ERP de ultima generatie - distributie, productie, servicii, retail, ERP, CRM, BI, SFA